Weer aan het werk

Sinds kort, na vele uren oefenen en veel met mijn aangezette duim werken(gecombineerde cirkelzaagtafel gemaakt met decoupeerzaag en freesmachine), ben ik weer aan het schilderen geslagen. Mijn duimtopje beweegt heel licht en ik kan penseel en kwast vasthouden zonder dat ie wegrolt.
Op mijn nieuwste schilderij: ‘Battle’ zijn de laatste veranderingen duidelijk zichtbaar bij een vergelijkfoto van hoe het was tijdens mijn ongeluk, naar nu.
Zie hier de laatste vorderingen:

Tijdens het ongeluk in september 2016:
The Battle

Naar nu, net weerbegonnen, februari 2017:
013594aa1168cfc5f7addbb2a0f0838200e599fbaa

Juli 2017. Nog lang niet klaar!

Dagelijks ben ik weer aan het schilderen om zo snel mogelijk mijn duim te laten wennen. Hier volgt nog een resultaat na weer een dagje schilderen. Hoewel ik ondertussen nog meer veranderingen doorgevoerd heb ga ik ze niet dagelijks plaatsen.
FE9D27FD-004F-4971-B2D6-C17D582C96C5

‘volg’me hier, rechtsboven en schrijf je in voor altijd de laatste nieuwtjes in je mailbox

